سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکار کسب و کارهای متوسط با نرم افزار محاسبان

کارآفرینی و ایجاد کسب وکارهای کوچک و متوسط به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی و اجتماعی، نقش اساسی در فرآیند توسعه هر جامعه دارند. از آنجا که نمی‌توان اثر کسب وکارهای کوچک و متوسط را در رشد اقتصادی کشورها نادیده گرفت، برای پیشرو بودن در این امر کشورها اقدام به سیاست گذاری و برنامه ریزی‌های بلند مدت می‌کنند و مشوق‌ها و شرایطی را به وجود می‌آورند تا از پتانسیل سازنده کسب وکارهای کوچک و متوسط برای رسیدن به رشدی پایدار استفاده نمایند. یکی از این راه‌های رسیدن به رشد پایدار و توسعه در اقتصاد، استفاده از نرم افزارهایی است که بتوانند در زمینه مدیریت کسب و کار به سازمان‌ها کمک کند.
نسل دوم نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان که تحت ویندوز ساخته شده‌اند، از سال 1383 و با رویکرد ERP و بر پایه معماری چند لایه و بانک اطلاعاتی SQL Server طراحی شده که هم از جهت طراحی و هم در فرآیندهای عملیاتی دارای ویژگی های منحصر بفرد و جامعی است و به راحتی پاسخ نیازهای سازمان‌ها و کسب و کارهای متوسط و کوچک را خواهد داد.

این نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان، شامل زیر سیستم‌های متنوعی است که تمامی این سیستم‌ها با یکدیگر در ارتباط و یکپارچه هستند. با توجه به این یکپارچگی موجود در بین سیستم‌ها، دریافت یک گزارش از هر سیستم می‌تواند شامل چندین گزارش از دیگر سیستم‌ها باشد که قطعا در زمان و هزینه صرفه‌جویی خواهد شد. طراحی نرم افزاری این نسل باعث ویژگی‌های انعطاف پذیری، سهولت کاربری،‌ جامعیت فرآیندی،‌ پوشش دهی کامل به عموم کسب و کارهای متوسط و کوچک و ... در عین انطباق با فرآیندهای پیچیده کسب و کارهاست؛ ‌ جامعیت اطلاعاتی،‌ ابزارهای جانبی و درون سیستمی متنوع، ‌گزارش‌گیری و گزارش سازی‌های مورد نیاز و بسیاری خصوصیات دیگر متناسب با نیازهای روز کسب و کارهای متوسط و کوچک است که با توجه به توسعه مداوم و سفارشی سازی‌های خاص، محصول و ابزاری قدرتمند جهت راه اندازی کلیه فعالیت‌های صنعتی به شمار می‌رود.

  • یکپارچگیتمامی نرم افزارهای مالی محاسبان، توانایی ارتباط با یکدیگر به صورت یکپارچه را دارند، به عنوان مثال اگر یک سند در نرم افزار خزانه داری ثبت شود، همان سند در نرم افزار حسابداری مالی به صورت خودکار می‌نشیند و نیازی به دوباره کاری نیست.
  • امنیتبا توجه به اینکه نرم افزارهای محاسبان با استفاده از بانک اطلاعاتی My SQL و فریم‌ورک مناسبی ساخته شده و دارای قفل سخت افزاری است، امنیت بالایی در مقابل اتفاقات ناخواسته دارد
  • امکان شخصی سازیتمامی نرم افزارهای مالی و اداری محاسبان امکان شخصی سازی بر اساس درخواست مشتریان محترم در چارچوب فنی را دارا هستند به صورتی که بتوانند تمامی نیازهای مشتری را پوشش دهند.
  • چالاک و انعطاف پذیر

جهت مشاهده امکانات بیشتر نرم افزار محاسبان به این لینک مراجعه نمایید